Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Torshälla, Eskilstuna

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Torshälla, Eskilstuna

På Torshällas vårdcentral, familjecentralens barnhälsovård och mödravården finns hela familjens läkare och sjuksköterskor samlade. Våra läkare har arbetat hos oss under många år, och några av dem är speciellt inriktade på diabetes.$ $Våra sköterskor har specialkompetens i diabetes och astma/KOL. Vi har ett nära samarbete med kommunens sköterskor på våra äldreboenden Spångagården och Snäckberget, där våra läkare ansvarar för vården.$Hoss oss finns också sjukgymnast med specialkompetens inom bland annat akupunktur, beteendevetare med KBT-kompetens, arbetsterapeut och psykolog när din kropp eller själ sviktar.

Germundsgatan 39 - visa på karta
  • Tisdag - Torsdag 07:30 - 17:00