Stensö hälsocentral

Stensö hälsocentral

, Kalmar

Lasarettsvägen 41, Kalmar, 39185

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor. Välkommen till oss! Verksamhetschef Mattias Alvunger

Informationen uppdaterades 09:42 - 20 mar, 2024

25 maj, 2023

Alltid bra bemötande och professionellt arbete i alla led. Väldigt, väldigt nöjd!

7 dec, 2021

Vilket fint bemötande idag! Alla i teamet, från sköterskan vid första telefonkontakten, läkaren som undersökte mig till sköterskan som tog proverna visste hur viktigt det är att sätta patienten i centrum. Inga väntetider, fantastiskt bemötande och var klar på mindre än 3 tim från min första påringning. Helt fantastiskt! Bättr än så kan jag inte tänka mig ett akut läkarbesök. Dessutom i dessa influensatider. STORT TACK 💐💐💐

10 sep, 2021

Har fått brevsvar 2021-09-02 från läkaren på Stensö Hälsocentral att mina blodprover ser helt normala ut. Inte ett ord i brevet vilka prover som togs! Ingen kontakt med läkaren. Har husläkarsystemet upphört?

10 maj, 2021

Jag ringde för att förnya resept. Helt omöjligt. Telefontid är automatiskt telefonsvarare, som ger en sekund tid att skriva alla mediciner man vill ha förnyad. Går inte, framför allt för att jag har haft stroke. Man vill tala med en person inte med telefonsvarare. Jag blev så ledsen.Det känns inte alls bra, föreställer det här vård ?

4 dec, 2020

Här kan du se omdömen som Stensö hälsocentral har fått i Nationella Patientenkäten.

Psykologverksamhet, vuxna, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Livsstilsmottagning, primärvård, Diabetesmottagning, primärvård, Minnesmottagning, Vårdcentral (BT), Astma- och KOL-mottagning, primärvård, Distriktssköterskeverksamhet, Allmänmedicin