Stensö hälsocentral

Om Stensö hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor.

Välkommen till oss!
Verksamhetschef Erica Isaksson

Lista dig hos Stensö hälsocentral

Stensö hälsocentral Lasarettsvägen 41 Kalmar - visa på karta
Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Livsstilsmottagning, primärvård

Stensö hälsocentral

11:56 - 17 nov, 2019

4,2

22:52 - 30 jul, 2018 skrev:

Tackar för ett utmärkt mottagande och bra behandling den 25 juli 2018.

01:38 - 22 feb, 2018

10:20 - 30 nov, 2017