3.39
Öppet i morgon från 07:45

Stensö hälsocentral

Stensö hälsocentral Lasarettsvägen 41 Kalmar

Stensö hälsocentral

Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vårt mål är att se till hela dig som individ och att kunna erbjuda dig kontinuitet i form av en fast läkarkontakt. Vi har fokus på hälsa och utöver den vanliga sjukvården kan du även få hjälp med att ändra dina levnadsvanor. Välkommen till oss! Verksamhetschef Erica Isaksson

Informationen uppdaterades 17:02 - 23 nov, 2020

Logga - Kry

3.39 / 5

18 jul, 2020 Håkan S. skrev:

8 jul, 2020 Martin J. skrev:

4 jul, 2020 Martin J. skrev:

Fick tyvärr mycket dåligt bemötande. Personen jag pratade med på telefon var helt ointresserad av viktig information hon fick till sig.

17 nov, 2019 Lars S. skrev:

30 jul, 2018 Nils-Erik K. skrev:

Tackar för ett utmärkt mottagande och bra behandling den 25 juli 2018.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:30
Fredag : 08:00 - 15:00