Beroendecentrum Kalmar

Om Beroendecentrum Kalmar

Till oss kommer du för utredning och behandling om du har en psykiatrisk diagnos och ett missbruk eller är beroende av alkohol, narkotika och läkemedel. Exempelvis erbjuder vi avgiftning. Du kan också komma till oss om du behöver stöd vid ett återfall.

Du är den viktigaste personen i din behandling och ditt tillfrisknande. Därför planerar vi alltid behandlingen tillsammans med dig så att du får vara delaktig under hela din behandlingstid hos oss. Målet är att du ska kunna leva ett liv fritt från
missbruk och beroende.

Ståthållaregatan 48, Kalmar - visa på karta