Ängsgårdens vårdcentral, Surahammar

Om Ängsgårdens vårdcentral, Surahammar

Vi är en verksamhet i Praktikertjänst AB som ingår i vårdval Västmanland. Vår målsättning är att erbjuda dig och din familj lättillgänglig hälso- och sjukvård med hög kvalitet. Vi arbetar för att du ska känna trygghet, säkerhet och kontinuitet i ditt möte med oss. Hos oss finns familjeläkarmottagning med familjeläkare och distriktssköterskor, barnhälsovård, barnmorskemottagning, distriktsarbetsterapeut, dietist och ungdomsmottagning. Vi samarbetar med sjukgymnasterna som finns i samma hus.

Lista dig hos Ängsgårdens vårdcentral, Surahammar

Österängsvägen 3, 735 35 Surahammar - visa på karta