4.19

Folktandvården Nacksta

Axvägen 1-3 Nacksta, Sundsvall

Folktandvården Nacksta

4.19
Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver.
Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader.
Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer

Informationen uppdaterades 17:32 - 13 feb, 2021

4.19 / 5

21 nov, 2016 Anette skrev:

Enda nackdelen är svårt att få tider.

8 sep, 2016 Fitsumberhan skrev:

23 jul, 2013 Per skrev:

Trots mina besvär som gör det besvärligt att laga mina tänder har ni ett stort tålamod o vänlighet. väldigt proffsigt o bra , Jättetack !!!

10 jul, 2013 Jörgen skrev:

Då min ordinarie tandläkare haft semesterstängt, har jag två gånger besökt denna klinik akut. Båda gångerna har jag bemötts med hjärtlig värme, och professionell kunskap. Mina allra bästa rekommendationer

Måndag : 07:10 - 16:10 Lunch12:00-12:40
Tisdag : 07:10 - 17:30 Lunch12:00-12:40