4.83
Öppet idag från 08:00

Grindberga familjeläkarenhet, Arboga

Österled 30, Arboga

Grindberga familjeläkarenhet, Arboga

Familjeläkaren utreder och behandlar de vanligaste sjukdomarna i alla åldersgrupper. Skulle du behöva hjälp av andra specialister remitterar vi dig vidare och fungerar som din medicinska rådgivare. På mottagningen arbetar distriktsläkare, sjuksköterskor/distriktssköterskor, BVC-sköterskor, en barnmorska, en psykoterapeut, en dietist, fysioterapeuter och två läkarsekreterare. Här finns en diabetesmottagning, minnesmottagning, astma/KOL-mottagning. På enheten finns också barnavårdcentral, mödravårdscentral och laboratorium. Tillgång till arbetsterapeut finns. Även hälsopedagog från Hälsocenter. Läs mer om vad vi kan erbjuda dig under fliken Vårt utbud.

Informationen uppdaterades 09:02 - 4 nov, 2020

Logga - Kry

4.83 / 5

1 feb, 2018 SÖLVI skrev:

10 jun, 2015 Per skrev:

Trevlig och hjälpsam personal och snabb och punktlig service vid vårdärenden.

6 feb, 2015 Georg skrev:

Jättebra mottagande och trevlig personal.

12 jan, 2015 madeleine skrev:

Kanon