Öppet idag från 08:00

Psykiatriska mottagningsenheten Piteå sjukhus

Piteå älvdals sjukhus, Psykiatrin Piteå, Lasarettsvägen 14, 941 50 PITEÅ

Psykiatriska mottagningsenheten Piteå sjukhus

Hos oss finner du en samlad kompetens bestående av olika yrkeskategorier, det gör att vi kan erbjuda dig ett proffersionellt omhändertagande och gott bemötande.

Informationen uppdaterades 17:49 - 31 mar, 2020

Logga - Kry

3 / 5

5 feb, 2020 Thomas B. skrev:

Det som är stora minuset är receptionen!! Ska man ha en reception som har egna flextider, flertal tillfällen har jag inte kunnat anmäla mig i receptionen. Frågad varför i all värden finns det ingen i receptionen? -Dom är väl på fika, som svar! Endast en gång var det en lapp uppe och då var det arbetsplatsmöte. Nu har jag haft frikort så jag har inte brytt mig om detta tills jag fick en räkning i brevlådan med en fakturaavgift på 50 kr. Surt! Men denna skall avgift skall jag bestrida. Receptionen skall vara bemannad från 08:00-16:30 då patienter kan anmäla sin ankomst och betala sin patientavgift, några andra tider finns inte.. Har man en sen tid 15:00 eller senare kan man fetglömma att kunna anmäla sig för kl 15 är receptionen oftast släkt och låst, sen är det omöjligt att efteranmäla sig, för då är det stängt på riktigt :) :)