Sankt Eriksplan 8, Stockholm

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

VĂ€lkommen till Synsam Stockholm S:t Eriksplan!

I vÄr vÀlsorterade butik pÄ S:t Eriksplan 8 i Stockholm kan du fÄ hjÀlp med allt frÄn olika sorters synundersökningar till bÄgar, glasögon, eller linser. VÄra legitimerade optiker hjÀlper bÄde dig som behöver skaffa glasögon för första gÄngen och dig som haft glasögon ett tag och exempelvis vill byta dina bÄgar.

VÄra optiker undersöker din syn

Hos Synsam Stockholm S:t Eriksplan hittar du legitimerade optiker med lÄng erfarenhet, som kan hjÀlpa dig med ett flertal olika syntest. Det kan till exempel vara aktuellt om du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har problem med trötta ögon
  • Vill skaffa linser
  • Vill skaffa glasögon
  • Ska ta körkort

Vi vÀlkomnar bÄde unga och gamla, och ser till att du fÄ rÀtt hjÀlp utifrÄn just dina problem.

VÄra optiker kan kontrollera din ögonhÀlsa

Vi pÄ Synsam Stockholm S:t Eriksplan erbjuder ordentliga ögonhÀlsoundersökningar dÀr vi undersöker hela ögat. DÄ kan du fÄ svar pÄ eventuella frÄgor om din ögonhÀlsa. Det rekommenderas till alla som fyllt 40 Är att gÄ pÄ regelbundna ögonhÀlsoundersökningar, sÄ att man tidigt kan upptÀcka tecken pÄ de tre vanligaste ögonsjukdomarna:

• Grön starr
  • GrĂ„ starr
  • ÅldersförĂ€ndringar i gula flĂ€cken

Skaffa glasögon enkelt hos oss pÄ Synsam Stockholm S:t Eriksplan

Hos oss kan du:

• hitta bĂ„gar frĂ„n ett stort antal mĂ€rken
  • hitta solglasögon, linsvĂ€tska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vĂ„rt abonnemang Synsam Lifestyle

Uppföljning det första Äret

Mycket kan hÀnda pÄ ett Är och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, Àven efter att vi undersökt dig och du fÄtt dina glasögon eller linser. Skulle de gÄ sönder inom de första 365 dagarna tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem Ät dig. Om du mÀrker att du fÄtt ytterligare försÀmrad syn inom det första Äret Àr du naturligtvis ocksÄ vÀlkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan nÄgon extra kostnad.

Varmt vÀlkommen att boka en tid hos Synsam Stockholm S:t Eriksplan!

Informationen uppdaterades 11:46 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter

VĂ„rdkvalitet
TillgÀnglighet

Denna vÄrdgivare har inga omdömen Àn. Var den första att lÀmna omdöme!

MĂ„ndag - Fredag:09:00 - 19:00
Söndag:12:00 - 16:00