1.25
Öppet i morgon från 08:00

Neuropsykiatrisk mottagning Hagsätra, Psykiatri Södra Stockholm

Hagsätra Torg 7B,BANDHAGEN

Neuropsykiatrisk mottagning Hagsätra, Psykiatri Södra Stockholm

Mottagningen tar emot patienter för psykiatrisk bedömning, fördjupad utredning samt behandling av neuropsykiatriska diagnoser såsom ADD,ADHD och AST. Vår verksamhet ligger vid Hagsätra torg 13, 2 tr. Om du redan är patient hos oss kan du kontakta oss direkt alla vardagar mellan kl. 08.00- 16.30 på telefonnummer 08-123 412 00 (reception). Vid behov av akut psykiatrisk vård hänvisar vi till Jour-, bedömnings- och konsultationsenhet Rosenlund. Öppettider för telefonjour och telefonbokade akuta besök, alla dagar 08.00 - 22.00, telefonnummer 08-123 415 80. Vid behov av psykiatrisk vård efter kl. 22.00 hänvisas du till Psykiatriska akutmottagning, St Görans sjukhusområde, Vårdvägen 5, telefonnummer 08-123 492 00.

Informationen uppdaterades 17:13 - 5 mar, 2021

1.25 / 5

18 feb, 2021 Carolina. M. skrev:

2 gånger i rad glöms mitt bokade samtal med ssk bort! Aldrig varor med om så mycket nonchalans och inkompetens på ett ställe. Sjuksköterskorna och receptionspersonalen är under all kritik och har varit det i flera år utan någon förbättring.

7 jul, 2020 Carolina M. skrev:

Nöjd med samtliga 3 läkare som jag träffat under de 10 år jag har gått dit. Betydligt mindre nöjd med mottagandet och bemötandet man får i receptionen samt i telefon om man skulle ha turen att någon svarar. Den senaste tiden har det varit många olyckliga missar också, har fått kallelse om att gå dit och väl där visar det sig att det var ett videomöte eller telefontid med läkaren istället. 3 sådana missar i rad är inte ok.