Öppet, idag till 16:00

Humlegårdstandläkarna Tandläkare Anna Wraxe, Norrmalm

Stureplan 16, Stockholm

Humlegårdstandläkarna Tandläkare Anna Wraxe, Norrmalm

Jag och mitt team, bestående av Benita Käld tandhygienist och Madeleine Ahlberg tandsköterska, bedriver tandvård på Sturegatan 17 mitt i centrala Stockholm. Vårt mål är att alla, nya som gamla patienter ska känna sig välkomna och få en kvalitativ behandling på ett lugnt sätt. Vi tror på att alla patienter ska informeras om munstatus och kostnader. Vi tar emot allt från tandvårdsrädda och patienter med stort behandlingsbehov till de som vill få estetisk tandvård. Om det skulle behövas har vi ett gott samarbete med specialister för att våra patienter ska få bästa möjliga vård. Vi anstränger oss för att bedriva Grön Tandvård när det gäller de material vi använder. Har avtal med Stockholms Läns Landsting - allmän barn- och ungdomstandvård. Ta kontakt med mottagningen för att lista ditt barn, därefter kallas barnet regelbundet till tandvården. Välkommen till oss!

Informationen uppdaterades 16:04 - 27 apr, 2021

Måndag : 08:00 - 16:00