Öppet, idag till 16:00

Kirurgmottagningen, Capio S:t Görans Sjukhus

Huvudentrén, Sankt Göransplan 1, Stockholm

Kirurgmottagningen, Capio S:t Görans Sjukhus

På kirurgmottagningen finns specialistmottagningar för mag- och tarmproblem (övre och nedre gastrointestinal kirurgi), onkologi, allmän kirurgi och obesitaskirurgi. Vi erbjuder en bred och samlad kompetens för behandling och omhändertagande av våra patienter. 08-587 013 50 Växeltelefon 08-587 010 00 Öppettider Mån-Tor 08:00 - 16:00 Fre 08:00 - 13:00 Postadress Capio S:t Görans Sjukhus AB, Sankt Göransplan 1, 112 81 Stockholm Mottagningen tar emot patienter för samtal både före och efter operation med cancer eller inflammatoriska tarmsjukdomar samt patienter som behöver hjälp med sårbandagering. Här arbetar till exempel vår stomisjuksköterska som kan hjälpa till med rehabilitering, omvårdnad och rådgivning till patienter och anhöriga.

Informationen uppdaterades 17:28 - 15 feb, 2021

Måndag - Torsdag : 08:00 - 16:00