Närhälsan Stenungsund vårdcentral, Stenungsund

Om Närhälsan Stenungsund vårdcentral, Stenungsund

På vårdcentralen arbetar vi med allt från förebyggande hälsoarbete till akut omhändertagande.

Våra läkare är specialister i allmänmedicin. Vi har även utbildningsläkare (ST-läkare). Förutom distriktsläkarmottagning finns distriktssköterskemottaning, diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning, rökavvänjning. Vi har även mottagning för psykisk hälsa.

Fotvård finns för dig som har diabetes.

Vi har två barnavårdscentraler (BVC), en i Ödsmål och en på Hasselbacken invid Familjecentralen Hasselkärnan.

På kvällar och helger är du välkommen till Stenungsund jourcentral (www.narhalsan.se/stenungsundjourcentral) telefon 010-4733278. Öppettider måndag - fredag 17.00 - 21.00, lördag - söndag 10.00-16.00.

Lista dig hos Närhälsan Stenungsund vårdcentral, Stenungsund

Jullen 3, 444 30, Stenungsund - visa på karta
Husläkare / vårdcentral, Medicinsk fotvård, Provtagningsverksamhet, öppen vård

Närhälsan Stenungsund vårdcentral, Stenungsund

15:37 - 09 maj, 2020 skrev:

Jag var där den 8.Maaj.hade problem med hjärta.Personalen tog väl hand om mig (EKG,Blodtryck mm)
Läkaren tyckte det var best att beställa ambulans för närmare kontroll på Kungälvs lasarett.