Folktandvården Örnsköldsvik

Om Folktandvården Örnsköldsvik

Hos oss kan både vuxna och barn få hjälp med allt ifrån en vanlig undersökning till mer komplicerad tandvård. Våra kunniga tandvårdsteam hjälper dig med allt du behöver. Vi erbjuder även Frisktandvård där du betalar ett fast pris för din tandvård - ett bra sätt att hålla koll på dina tandvårdskostnader. $Kontakta oss, via 1177 Vårdguidens e-tjänster, så får du veta mer.

0660 - 898 48 Växelnummer
Nygatan 12, 891 33 Örnsköldsvik - visa på karta