Mottagning Bröstcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

Mottagning Bröstcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

, Solna

Gävlegatan 55,NB2:03,Solna, 17176

Välkommen till Mottagning Bröstcentrum, Karolinska Universitetssjukhuset Solna. Här är du som patient i fokus och vi utreder och behandlar både godartad knöl i bröstet och bröstcancer. Vi är ett komplett centrum och erbjuder dig all vår samlade kompetens kring knöl i bröstet.
Har du fått en tid till mammografi för screening/hälsokontroll på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna och önskar boka om din tid, kontakta Mammografi Bröstcentrum Solna, tel 08-123 756 12. Se även länk nedan under Relaterade mottagningar.

Informationen uppdaterades 05:36 - 13 dec, 2023

3 jan, 2022

För ganska precis ett år sedan hittade jag en knöl i mitt bröst. Fick en akuttid dagen efter remiss inkommit från min vc. All personal jag träffat under min ”cancerresa” har haft ett fantastiskt och proffsigt bemötande från dag ett. Läkare, ssk och usk, alla har varit fantastiska hela vägen, jag har blivit lyssnad på, peppad, tröstad ja allt jag behövt.

16 nov, 2021

Jag var där och kände mig kränkt och illa bemött, dålig återkoppling från ssk, och svårt att komma intill en akut tid.

29 apr, 2021

Tycker ni är fina och tar väl hand om oss patienter, både vänligt och proffsigt. Hade min "favvoröntgare", krulliga ljusa håret. Allt det tråkiga blir roligare med positivitet och skratt. Även när resultaten inte är det man vill höra. Tack för allt ni gör för oss som behöver hjälp. ❤️

27 apr, 2021

Var där idag (27 april 2021) och blev otroligt dåligt bemött av Kerstin som i princip sa att jag var där i onödan (trots remiss) och att jag borde fokusera på att gå ner i vikt istället för min knöl i bröstet. Kände mig väldigt kränkt och ledsen efter mitt besök.

9 apr, 2021

Tråkigt bemötande främst ssk. Uppföljning dålig

Bröstmottagning, Onkologi, Mammografi