3.75

Mottagning Bröstcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

Gävlegatan 55,NB2:03,SOLNA

Mottagning Bröstcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

3.75
Välkommen till Bröstcentrum Karolinska, Solna. Här är du som patient i fokus och vi utreder och behandlar både godartad knöl i bröstet och bröstcancer. Vi är ett komplett centrum och erbjuder dig all vår samlade kompetens kring knöl i bröstet.

Har du fått en tid till mammografi för screening/hälsokontroll på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna och önskar boka om din tid, kontakta Mammografi Bröstcentrum Solna, tel 08-517 756 12. Se även länk nedan under Relaterade mottagningar.

Informationen uppdaterades 16:01 - 27 maj, 2021

3.75 / 5

29 apr, 2021 Minna H. skrev:

Tycker ni är fina och tar väl hand om oss patienter, både vänligt och proffsigt. Hade min "favvoröntgare", krulliga ljusa håret. Allt det tråkiga blir roligare med positivitet och skratt. Även när resultaten inte är det man vill höra. Tack för allt ni gör för oss som behöver hjälp. ❤️

27 apr, 2021 Alexandra R. skrev:

Var där idag (27 april 2021) och blev otroligt dåligt bemött av Kerstin som i princip sa att jag var där i onödan (trots remiss) och att jag borde fokusera på att gå ner i vikt istället för min knöl i bröstet. Kände mig väldigt kränkt och ledsen efter mitt besök.

9 apr, 2021 Gigi K. skrev:

Tråkigt bemötande främst ssk. Uppföljning dålig

28 dec, 2020 Valentina L. skrev:

Har varit på mammografi KS Solna Bröstcentrum den 28/12 kl 15,30 och har fått ett fantastiskt bemötande av Viktoria. Stort tack för detta. Mvh Valentina (leg. ssk)

Måndag - Torsdag : 08:30 - 16:00
Fredag : 08:30 - 14:00