Öppet i morgon från 08:30

Mottagning Bröstcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

Gävlegatan 55,NB2:03,SOLNA

Mottagning Bröstcentrum Solna, Karolinska Universitetssjukhuset

Välkommen till Bröstcentrum Karolinska, Solna. Här är du som patient i fokus och vi utreder och behandlar både godartad knöl i bröstet och bröstcancer. Vi är ett komplett centrum och erbjuder dig all vår samlade kompetens kring knöl i bröstet. Har du fått en tid till Mammografi för screening/hälsokontroll på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna och önskar boka om din tid, kontakta Mammografi Bröstcentrum Solna.

Informationen uppdaterades 09:17 - 16 feb, 2021

5 / 5

28 dec, 2020 Valentina L. skrev:

Har varit på mammografi KS Solna Bröstcentrum den 28/12 kl 15,30 och har fått ett fantastiskt bemötande av Viktoria. Stort tack för detta. Mvh Valentina (leg. ssk)

Måndag - Torsdag : 08:30 - 16:00
Fredag : 08:30 - 14:00