Distriktsläkarna Mölndal Vårdcentral och BVC

Distriktsläkarna Mölndal Vårdcentral och BVC

, Göteborg

Jungfruplatsen 2, 431 48, Mölndal, 43148

Hos oss på Distriktsläkarna Mölndal kan du få hjälp av flera olika personalkategorier och vi eftersträvar att alltid ge ett vänligt och engagerat bemötande. När du ringer till Distriktsläkarna Mölndal svarar vi dig personligen. Distriktsläkarna Mölndal erbjuder kompetent hjälp hos läkare, distriktssköterska, diabetessköterska, astma-kol-sköterska och psykolog.

Informationen uppdaterades 13:02 - 22 sep, 2023

17 jan, 2024

Lika nöjd varje gång ,Denna gång kom jag in efter 2minuter på drop in .Distriktsköterskan Pernilla tog imot med ett leende och förklarade sakligt o pedagogist varför det kändes konstigt i örat .Så nöjd med denna vårdcentral !

14 sep, 2023

Bästa vårdcentral jag upplevt,alltid trevligt bemötande,känner sej verkligen välkommen med denna positiva personal,stort tack för den utomordentliga,proffsiga,hjälpsamma läkaren Christian Vergara som har hjälpt mej komma igång snabbt med mina problem

28 mar, 2022

Uruselt bemötande och hjälp av läkare med utfärdande av intyg till transportstyrelsenTrots mycket förberedelser och information från transportstyrelsen och info till VC vad transportstyrelsen behöver och är intresserade av. 3 läkarbesök behövdes om samma sak som i slutändan ej aldrig utfärdades, avslutade som pat och sökte till annan VC där den nya läkaren ifrågasatte vad problemet var och vad den förra läkaren ej klarade av. Läkaren på Jungfruplatsen var ej tillmötesgående ej proffisionell i sitt bemötande en överlägsen attityd. Mor var med på tel i sista läkarbesöket och upplevde samma sak

19 sep, 2021

Jättebra Vårdcentral.Alltid lätt att nå den per telefon.Trevligt bemötande. Fräscha lokaler. Det känns familjärt då det inte är så stor vårdcentral.Här blir jag kvar hos min läkare Cornel Popa och Mattias som alltid är så glad o positiv vid provtagningen.

28 apr, 2021

Jag rekommenderar varmt Distriktsläkarna Mölndal. Den bästa vårdcentral jag varit listad på. Lokalerna är fräscha och trevliga. Personalen är fantastisk, vänliga, lyssnande, proffsiga. Vid besök blir man alltid vänligt bemött med ett hej och välkommen. När man ringer till Distriktsläkarna svarar de personligen och du har alltid samma läkare som tar sig tid, ger svar på frågor och funderingar. Det känns riktigt omhändertagande och tryggt. Bra också med Drop-In tider.

Här kan du se omdömen som Distriktsläkarna Mölndal Vårdcentral och BVC har fått i Nationella Patientenkäten.

Helg stängt

Helg stängt

Drop-in-tider

Vaccination mot covid-19, Allmänmedicin, Provtagningsverksamhet, öppen vård, Vårdcentral (BT)