Vårdcentralen Falkenberg, Falkenberg

Om Vårdcentralen Falkenberg, Falkenberg

Vi erbjuder läkarmottagning, distriktssköterskemottagning och barnavårdscentral. Vår ambition är att vara ditt naturliga förstahandsval när du behöver hälso- och sjukvård. Här arbetar personalen i nära samarbete med dig. Vi erbjuder specialistläkare inom allmänmedicin, reumatologi och internmedicin samt distriktssköterskeverksamhet med diabetessköterska och astma/KOL-mottagning. Givetvis utför vi även vaccinationer inför utlandsresan. Vi erbjuder också e-tjänsten 1177 Vårdguidens e-tjänster . Skaffa konto kostnadsfritt och du kan förnya recept, beställa tid, av- omboka ditt besök, förnya hjälpmedel, ställa en fråga.

Lista dig hos Vårdcentralen Falkenberg, Falkenberg

Urmakaregatan 2, ingång E - visa på karta