Skinnskatteberg Barnmorskemottagning

Om Skinnskatteberg Barnmorskemottagning

Välkommen till Skinnskatteberg Barnmorskemottagning
Du som är gravid erbjuds komma på regelbundna hälsokontroller under hela din graviditet hos oss.
Förutom vård i samband med graviditet kan du hos oss också få preventivmedelsrådgivning, testa dig för könssjukdomar och göra cellprov.

Barnmorska: Annika Lundholm

Kyrkvägen 1, Skinnskatteberg - visa på karta
Rökning förbjuden på området
Du behöver ingen remiss för besök hos oss.
Barnmorskemottagning