Öppet måndag från 07:30

Folktandvården Vallby, Västerås

Loftbodsvägen 11, Vallby

Folktandvården Vallby, Västerås

Folktandvården finns inom alla kommuner i Västmanland och erbjuder tandvård till barn, ungdomar och vuxna. Ditt behov är utgångspunkten för den tandvård vi erbjuder. Det innebär att du ska ha möjlighet till regelbunden undersökning och behandling av dina tänder. Folktandvården erbjuder även Frisktandvård - fräscha tänder till fast pris! Folktandvården har öppet året om.

Informationen uppdaterades 16:03 - 19 okt, 2020

Logga - Kry

5 / 5

4 apr, 2016 Marcus skrev:

Fantastiskt bra mottagning. Från reception till tandläkaren. Avspänt och lättsamt men ändå superbra vård. Rekommenderas varmt!

21 feb, 2013 ulla-stina skrev:

Jag har alltid blivit väl omhändertagen och behandlad med tålamod, varsamhet och omtanke. Har fått många goda råd som sedan är upp till mig att försöka att efterleva. Inte alltid så lätt ;)

Måndag - Tisdag : 07:30 - 17:00
Onsdag - Torsdag : 07:30 - 16:00