Öppet, idag till 12:00

Barnmorskemottagning Skellefteå

Skellefteå lasarett

Barnmorskemottagning Skellefteå

Till Barnmorskemottagningen vänder du dig vid graviditet, för preventivmedelsrådgivning, för att få recept på p-piller, när du fått tid för cellprovskontroll (GCK) eller om du misstänker att du smittats av någon könssjukdom. För korta besök på cirka 10 minuter kan du boka tid genom e-tjänsten Boka tid direkt. Det kan vara till exempel: •Förnyelse av p-piller •Uttag av spiral •Graviditetstest •Test för könssjukdomar För längre besök som till exempel preventivmedelsrådgivning måste du boka en annan typ av tid. Du bokar enklast via någon av våra andra e-tjänster eller via telefon, 090-785 91 43.

Informationen uppdaterades 17:02 - 26 nov, 2020

Logga - Kry