Öppet, idag till 13:30

Folktandvården Burträsk

Björnåkersgatan 12, Skellefteå

Folktandvården Burträsk

Vi har begränsade resurser just nu vilket innebär att vi inte kan erbjuda tandvård i den omfattning vi önskar. Vi följer Region Västerbottens fastställda prioriteringsordning. Akut tandvård till barn och ungdomar, akut tandvård till vuxna, barn och ungdomstandvård, tandvård som omfattas av Regionens särskilda tandvårdsstöd samt sköra äldre, är prioriterad tandvård. Den följer en linje med vård till de mest värnlösa/svaga först och akuta behov före vård som rimligen kan vänta. För kontakt och mer information, se vårt utbud. Vid akuta tand- och käkskador övrig tid ringer du 1177.

Informationen uppdaterades 13:14 - 10 jun, 2020

Logga - Kry