Hälsocentralen Granlo

Om Hälsocentralen Granlo

Hälsocentralen Granlo är en av Region Västernorrlands hälsocentraler. Hit kan du vända dig med alla frågor som rör din hälsa. Vi erbjuder dig hälso- och sjukvård av personal med bred kompetens och lång yrkeserfarenhet. Vi ger dig nära och trygg vård, oavsett var i livet du befinner dig.

Lista dig hos Hälsocentralen Granlo

Västra vägen 50, Sundsvall - visa på karta
Artrosskola, Barnmorskemottagning, Dietist, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral, Kuratorsverksamhet, Livsstilsmottagning, primärvård

Hälsocentralen Granlo

3,6