Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Vi har både akut och planerad verksamhet varje vardag.$Vi arbetar i team runt patienter med Diabetes, Astma/KOL, Demens och långvarig sjukskrivning.$Vi satsar på hälsofrämjande arbete. Här kan du få stöd för att äta hälsosammare, sluta röka, stöd vid riskfull alkoholkonsumtion, börja motionera, stöd vid stress och sömnproblematik.

Kullbergska sjukhuset Hus K15, plan 2 - visa på karta
Husläkare / vårdcentral

Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

20:15 - 28 okt, 2019 skrev:

Vill tacka Johanna för ett härligt mottagande. Det kändes tryggt o bra att vara i hennes händer.