Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Linden Katrineholm, Katrineholm

Vi har både akut och planerad verksamhet varje vardag.Vi arbetar i team runt patienter med Diabetes, Astma/KOL, Demens och långvarig sjukskrivning.Vi satsar på hälsofrämjande arbete. Här kan du få stöd för att äta hälsosammare, sluta röka, stöd vid riskfull alkoholkonsumtion, börja motionera, stöd vid stress och sömnproblematik.

0150 - 722 00 Växelnummer
Kullbergska sjukhuset Hus K15, plan 2 - visa på karta