3.12

Folktandvården Katrineholm Trädgårdsgatan, Folktandvården Sörmland AB

Trädgårdsgatan 1C

Folktandvården Katrineholm Trädgårdsgatan, Folktandvården Sörmland AB

Välkommen till oss!

Vi har tandläkare med särskild kompetens inom protetik, lustgasbehandling, barntandvård, medicinsk tandvård och viss tandreglering.

Informationen uppdaterades 08:02 - 10 sep, 2020

Logga - Kry

3.12 / 5

4 apr, 2018 Ami skrev:

Här har jag blivit otrevligt bemött ett antal gånger, samt blivit skickad till vårdcentralen (!) med min tandvärk... Orimligt lång väntetid dessutom för att få en tid. Jag tror att bristerna i bemötandet och väntetiderna kan bero på att man tar på sig för många patienter? Hur som helst är det oacceptabelt. Jag har aldrig haft problem med tandläkare/tandvård tidigare, men nu byter jag.

7 mar, 2016 Kjell skrev:

Mycket trevlig personal.