Folktandvården Katrineholm Trädgårdsgatan, Folktandvården Sörmland AB

Om Folktandvården Katrineholm Trädgårdsgatan, Folktandvården Sörmland AB

Välkommen till oss!$ $Vi har tandläkare med särskild kompetens inom protetik, lustgasbehandling, barntandvård, medicinsk tandvård och viss tandreglering.

0150 - 563 90 Växelnummer
Trädgårdsgatan 1C - visa på karta
Tandläkare

Folktandvården Katrineholm Trädgårdsgatan, Folktandvården Sörmland AB

3,1

13:20 - 04 apr, 2018 skrev:

Här har jag blivit otrevligt bemött ett antal gånger, samt blivit skickad till vårdcentralen (!) med min tandvärk... Orimligt lång väntetid dessutom för att få en tid. Jag tror att bristerna i bemötandet och väntetiderna kan bero på att man tar på sig för många patienter? Hur som helst är det oacceptabelt. Jag har aldrig haft problem med tandläkare/tandvård tidigare, men nu byter jag.

1,8

13:27 - 07 mar, 2016 skrev: