Öppet måndag från 07:00

Tandläkarna i Centrum Tandläkare Urban Olsson, Sala

Södra Esplanaden 3, Sala

Tandläkarna i Centrum Tandläkare Urban Olsson, Sala

Välkommen till tandläkarna Urban Olsson och Louise Cedergren i Sala. Vi har en bred kompetens och erfarenhet inom alla typer av tandvård och utför även tandblekning och estetisk tandvård. Vårdkvaliet och god tandhälsa är viktigt för oss och därför lägger vi även stor vikt vid förebyggande tandvård så att du på sikt inte ska få problem med dina tänder. Vårt mål är att du ska känna dig trygg som patient och delaktig i behandlingen. Vi har stor erfarenhet av att behandla tandvårdsrädda patienter.

Informationen uppdaterades 09:12 - 18 feb, 2021

Måndag : 07:00 - 13:00 jämn vecka