Folktandvården Sölvesborg

Om Folktandvården Sölvesborg

Kliniken ligger centralt och är modernt utrustad samt handikappanpassad. Vi arbetar med de bästa materialen och teknikerna och erbjuder alla typer av behandlingar, bland annat blekning visdomstandkirurgi, lustgas och implantatbehandlingar.

Folktandvården Sölvesborg är till för alla, oavsett vilka behov och önskemål man har. Vi behandlar allt, från estetisk tandvård till svåra bettrehabiliteringar.

Vi har mycket goda kontakter med specialisttandvården och samarbetar med dem när det behövs för att våra patienter ska få bästa möjliga resultat.

Köpmansgatan 6 B - visa på karta
  • Måndag - Fredag 07:30 - 17:00 Lunch 12.00-13.00

Folktandvården Sölvesborg

11:20 - 02 nov, 2015 skrev:

Mycket bra bemötande alltid vänlig personal.
Hitintills, alltid blivit bra behandlad samt proffsiga jobb.