Hudmottagning Skövde, Skövde

Om Hudmottagning Skövde, Skövde

På hudmottagningen utförs utredning, diagnostik och behandling av patienter med hudsjukdomar. Rådgivande sjuksköterska samt av- och ombokning måndag - fredag på tfn: 0500-432108. Telefon angående rådgivning sexuellt överförbara sjukdomar: Måndag - fredag 08.00 - 09.00, telefon: 0500 - 437377. För distrikssköterskor som söker bensårsmottagningen ring 0500-431000 och be dem söka hudsjuksköterskejouren.

Lövängsvägen 1, 541 42, Skövde, Röda gatan plan 7 avd 71-72 - visa på karta

Hudmottagning Skövde, Skövde

20:15 - 17 jul, 2017 skrev:

Alltid högsta klassens service, blir inte bättre

17:42 - 15 dec, 2016