Ringvägen 103, Stockholm

Tandblekning

Tandimplantat

Bettskena

Sommarstängt

Tandläkarmottagning HML har sommarstängt mellan 1/7-7/8 2023.

Välkommen till Tandläkarmottagning HML på Södermalm i Stockholm!

Tandläkarmottagning HML strävar efter att din behandling ska leda till bästa tänkbara resultat med långvarig munhälsa. När du behandlas hos HML får du tandvård av högsta kvalitet enligt moderna, vetenskapligt beprövade och vedertagna metoder. Den legitimerade och skickliga personalen gör allt inom traditionell tandvård och samarbetar med specialister vid behov.

Personalen på mottagningen pratar svenska, engelska, polska och ungerska.

Mottagningen flyttar tillfälligt

Från och med augusti 2021 pågår ett stort renoveringsarbete/stambyte i den gamla byggnaden. Detta innebär att Tandläkarmottagning HML tillfälligt flyttar, men inte särskilt långt. Du finner numera mottagningen på Ringvägen 103.

Som kund hos Tandläkarmottagning HML får du detta

• Rätt tandvård till rätt pris
  • Behandling av utbildad personal
  • Behandling i fräscha lokaler
  • Hög service och tillgänglighet
  • Ett vänligt mottagande
  • Råd om hur du bibehåller en god munhälsa

De flesta av mottagningens kunder, närmare 1 800 stycken, återkommer år efter år, vilket personalen ser som ett gott betyg på den tandvård som erbjuds.

Vana vid tandvårdsrädsla

Har du tandläkarskräck? Oroa dig inte – personalen på Tandläkarmottagning HML är vana att behandla personer med tandvårdsrädsla, och tar bra hand om dig.

Varmt välkommen till Tandläkarmottagning HML, på Södermalm i Stockholm!

Informationen uppdaterades 13:59 - 7 jun, 2023

Maria Hansen

Riikka Hector

Annika Wallin

Fråga ställd 13:11 - 8 okt, 2018

Hur mycket kostar det att fästa tandsmycken hos er? och har ni smycken där som man kan köpa?

Tandläkarmottagning HML svarar:

Hej, vi inga tandsmycken på vår mottagning, tyvärr!

Fråga ställd 23:01 - 29 nov, 2013

Hej Min dotter Märta undrar över om du sätter på tandsmycke på mottagningen och vad det kostar. Hon skulle i så fall ta med ett smycke som ni skulle fästa på tanden. Jag har sagt OK till det förutsatt att det inte förstör tanden. Vänliga hälsningar Natalia Natalia Ballardini (patient hos Hanna)

Tandläkarmottagning HML svarar:

Hej! Ja, vi sätter fast tandsmycken. Det är inte skadligt för tanden. Det är bra om hon funderar innan hon beställer tid vad hon vill ha för smycke. Med vänlig hälsning Annika Unnbom (tandsköterska)

jämn vecka

udda vecka