Akutvårdsavdelningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

Om Akutvårdsavdelningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

På Akutvårdsavdelningen (AVA) vårdas patienter som beräknas behöva kort vårdtid. Målet är att färdigbehandla patienter vilket innebär en hel del undersökningar, provtagningar och behandlingar. Utskrivning pågår hela dygnet och vårdtiden beräknas vara 1-3 dygn med möjlighet upp till 5 dygn.

Kungsvägen 34, 633 49 Eskilstuna - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00
På grund av allergirisk, medtag inte blommor Mobilförbud på grund av hjärtrövervaksutrustning Respektera besökstiden eller fråga personalen

Akutvårdsavdelningen Mälarsjukhuset, Eskilstuna

3,8

19:29 - 07 maj, 2019 skrev:

Hej! Jag kom med ambulans till akuten på Mälarsjukhuset och sen upp till AVA. Jag vill bara säga att alla sköterskor som jobbar på avdelningen har varit hela fantastiska. Snälla, omhändertagna, bara bäst. Tack!

3,8