Strålbehandlingsenheten

Om Strålbehandlingsenheten

Vi erbjuder strålbehandling i botande och lindrande syfte till patienter med cancersjukdom från Kronoberg och Blekinge. Vi har tre behandlingsacceleratorer. Hos oss arbetare läkare, onkologisjuksköterskor, dosplanerare, undersköterska, medicinska sekreterare, sjukhusfysiker och ingenjör för att ge bästa möjliga strålbehandling till dig som patient.

Centrallasarettet Strandvägen 8 35185 Växjö - visa på karta
Ja
Onkologi

Strålbehandlingsenheten

4,9

23:31 - 22 dec, 2019 skrev:

Personalen var alltid på ett "STRÅLANDE HUMÖR"under mina 40ggr jag behandlades. Alltid glada, tillmötesgåend,trevliga.Ni har gjort ett fantastiskt arbete allt se bra ut för mej.TUSEN TACK

18:16 - 13 dec, 2019 skrev:

Jag fick ett så varmt och personligt bemötande av alla som jag mötte under de tre veckor som jag fick strålbehandling.

19:58 - 04 jan, 2016