Avdelning 354 stroke, Göteborg

Om Avdelning 354 stroke, Göteborg

Internmedicinsk vårdavdelning med inriktning enbart på strokevård och rehabilitering. Avdelningen har 32 vårdplaster. Vi arbetar i team runt patienten med fokus på individuell behandling och rehabilitering. Tillgång till daglig sjukgymastik, arbetsterapi och logopedbehadling. En del patienter erhåller ett återbesök till vår sjuksköterskemottagning efter hemgång. Vi bedriver klinisk tillämpad utbildning för studenter från sjuksköterskeprogrammen.

Diagnosvägen 11, 416 50, Göteborg, plan 6 Östra Sjukhuset - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag Dygnet runt
  • Måndag - Söndag 14:00 - 19:00

Avdelning 354 stroke, Göteborg

17:16 - 28 okt, 2016 skrev:

Är nu hemma och känner mig lite vinglig, men tacksam över den vård som jag har fått hos er. Jag har blivit omhändertagen på bästa sätt med grundliga undersökningar som ger trygghet. Alla led i vården som jag har fått var SUPERB! Tusen Tack!