Öppet, idag till 23:59

Tryckkammare, Göteborg

Rondvägen 5, 416 50, Göteborg

Tryckkammare, Göteborg

Tryckkammarbehandling kallas också hyperbar oxygen behandling, HBO och kan användas vid olika sjukdomstillstånd. Vi tar emot både dig med akut behov av behandlingen och dig som ska genomgå en planerad behandling. Vi vänder oss till dig med diabetessår som inte läker eller strålskadad vävnad efter cancerbehandling. Även svårläkta sår infektioner i skelettet kan i vissa fall behandlas med HBO. Vi behandlar även dig med akuta sjukdomar som exempelvis dykarsjuka, rökgasförgiftning, allvarlig mjukdelsinfektion och luftembolisering. För dig som sportdyker erbjuder vi utbildning för att förebygga dykarsjuka.

Informationen uppdaterades 16:29 - 20 aug, 2020

Logga - Kry