Avdelning 93 Länsvuxenpsykiatri Säter, Skönvik Säter

Om Avdelning 93 Länsvuxenpsykiatri Säter, Skönvik Säter

Avdelning 93 arbetar främst med patienter med diagnoserna förstämningssyndrom, framförallt patienter med svår depression. Till avdelning 93 är ECT-verksamheten (elbehandling) knuten, en behandlingsform som används vid svåra tillstånd av depression.

Även patienter med bedömd suicidrisk vårdas på avdelningen.

Jönshyttevägen 6, 783 32 Säter - visa på karta
  • Måndag - Söndag Dygnet runt