Sjukgymnastiken Särö, Särö

Om Sjukgymnastiken Särö, Särö

Välkommen till vår sjukgymnastik/fysioterapi!

Vi hjälper dig vid olika sorters smärta, stelhet i leder eller svaghet i muskler. Ibland behövs hjälp för att komma igång efter en skada eller en operation. De vanligaste besvären är relaterade till rörelse- och stödjeorganen, kroniska tillstånd, generell smärta, hjärt- och lungsjukdomar samt stressrelaterade symtom.

Vi undersöker, bedömer och behandlar dina symtom och tillsammans lägger vi upp en behandlingsplan och fastställer en tydlig målsättning. Du som patient är huvudaktör och har ett stort eget ansvar. Vi hjälper och guidar dig efter behandling till ett fortsatt hälsosamt liv. Du behöver ingen remiss för att komma till oss. Välkommen att boka tid!

Furubergsvägen 10, Kungsbacka - visa på karta
  • Måndag 08:00 - 16:00 ojämna veckor
  • Tisdag - Onsdag 08:00 - 16:00
Artrosskola, Idrottsmedicin, Lymfödemverksamhet, Primärvårdsrehabilitering, Stressrehabiliteringsverksamhet