Folktandvården Bräkne-Hoby

Om Folktandvården Bräkne-Hoby

Vi erbjuder tandvård för alla åldersgrupper. Detta omfattar bland annat rådgivning och förebyggande vård, fyllningar, kronor, broar och proteser. Hos oss arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist tillsammans i team med tät kontakt med specialisttandläkare. På folktandvården Bräkne-Hoby kan vi dessutom erbjuda tandskydd för idrott, tandblekning och tandsmycken. Kliniken är belägen i vårdcentralen. Det finns gott om parkeringsplatser i anslutning till kliniken.

E-post: tandvarden.brakne-hoby@regionblekinge.se

Folktandvården Parkvägen 4 372 60 Bräkne-Hoby - visa på karta