Här kan du se omdömen som Vårdcentralen Påarp-Mörarp har fått i Nationella Patientenkäten.
Om Nationella PatientenkätenHelhetsintryck
Länets snitt: 82.6%
Emotionellt stöd
Länets snitt: 78.5%
Delaktighet och involvering
Länets snitt: 81.6%
Respekt och bemötande
Länets snitt: 87%
Kontinuitet och koordinering
Länets snitt: 74.6%
Information och kunskap
Länets snitt: 77.7%
Tillgänglighet
Länets snitt: 84.8%
30 jan, 2024
Absolut inte tillgänglig. Vill man en akut tid måste man ringa kl 08:00 prick. Missar man och ringer 08:05 då hamnar man på telefonsvarare och dem ringer tillbaka efter 5-6 timmar. Det är omöjligt att få tid om man är t.ex. förkyld, man måste klara sig själv. Systemet dem har är byggd så att du blir tröt och inte fråga om vård utan stannar hemma och hoppas på att bli frisk.