Öppet, idag till 16:00

Folktandvården Piteå

Lasarettsvägen 14, Piteå

Folktandvården Piteå

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård. Från och med den 18 september 2019 så finns inte möjlighet att teckna frisktandvårdsavtal i Region Norrbotten. Vi har just nu begränsningar när det gäller att ta emot nya patienter då vi är kraftigt försenade med våra kallelser. Sena återbud och uteblivanden debiteras alltid oberoende av orsak. Avgiften är 400 kronor, både för vuxna och barn. DU är givetvis välkommen att ta kontakt med oss vid akuta besvär, ring 0911-776 50 Är du i behov av akut tandvård under helgdagar? Ring Sjukvårdsupplysningen/Vårdguiden 1177 för att få besked om jouröppen klinik.

Informationen uppdaterades 07:01 - 24 jul, 2021

Onsdag : 07:20 - 16:20