Folktandvården Öjebyn, Piteå

Om Folktandvården Öjebyn, Piteå

Våra duktiga tandvårdsteam hjälper vuxna och barn med allt från undersökningar till mer komplicerad tandvård.
Från och med den 18 september 2019 så finns inte möjlighet att teckna frisktandvårdsavtal i Region Norrbotten.
Vi har också just nu begränsningar när det gäller att ta emot nya patienter då vi är kraftigt försenade med våra kallelser. Sena återbud och uteblivanden debiteras alltid oberoende av orsak.
Avgiften är 400 kronor, både för vuxna och barn.
DU är givetvis välkommen att ta kontakt med oss vid akuta besvär, ring 0911-769 90
Är du i behov av akut tandvård under helgdagar? Ring Sjukvårdsupplysningen/Vårdguiden 1177 för att få besked om jouröppen klinik.

Hällanvägen 11, 943 35 Öjebyn - visa på karta
  • Måndag - Tisdag 07:00 - 16:10