3.5
Öppet idag från 07:45

Beroendeteamet Västervik

Nygatan 10, Västervik

Beroendeteamet Västervik

Beroendeteamet är ett subspecialiserat team. Hit söker du som är 18 år och äldre med så kallad dubbeldiagnos - missbruksproblematik kombinerat med psykiska funktionshinder.

Informationen uppdaterades 08:03 - 15 sep, 2020

Logga - Kry

3.5 / 5

11 sep, 2020 Michael P. skrev:

Bedömmnig av en läkare som her aldrig träffad mig, inte alls på telefon eller in person! Sin uppfatting blir leverrad av sina medarbetare. Sånna läkare sakner min respekt och visar en sorts arrogans som är inte hjälpsam i sjukvården! Andra medarbetare och en annan läkare är extrem trevlig och hjälpsam, synd att en läkare begripa inte hur ma hantera folk med respekt! En stor tack för två andra (en läkare) och en yngre kvinna som gav mig en stor hjälp i början!

Måndag - Torsdag : 07:45 - 16:00
Fredag : 07:45 - 12:00