ParallellvÀgen 5, Partille

Öppet i morgon frĂ„n 10:00

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 199 kr

Pris frÄn: 799 kr

Varmt vÀlkommen till Synsam Partille!

Hos Synsam Partille pÄ ParallellvÀgen 5 i Allum Köpcentrum hittar du vÄr vÀlsorterade butik. Ta hjÀlp av vÄra legitimerade optiker för att boka olika sorters synundersökningar. Hos oss hittar du glasögon, linser och tillbehör frÄn vÀlkÀnda mÀrken, och vi hjÀlper dig om du behöver skaffa glasögon för första gÄngen, eller om du helt enkelt bara vill uppdatera din stil.

Undersök din syn hos oss

VÄra optiker pÄ Synsam Partille Àr legitimerade och erfarna, sÄ du kan kÀnna dig trygg hos oss nÀr du vill undersöka din syn. Det kan vara aktuellt om du upplever nÄgon/nÄgra av dessa situationer, dÀr du:

• Har svĂ„rt att se pĂ„ olika avstĂ„nd
  • BesvĂ€ras av Ă„terkommande huvudvĂ€rk
  • Ofta har trötta ögon
  • Vill skaffa glasögon och/eller linser
  • Ska ta körkort

För oss Àr det viktigt att vi hjÀlper dig utifrÄn dina förutsÀttningar och behov. Alla Àr vÀlkomna, unga som gamla!

Skaffa glasögon enkelt hos oss pÄ Synsam Partille

Hos oss kan du:

• hitta bĂ„gar frĂ„n ett stort antal mĂ€rken
  • hitta solglasögon, linsvĂ€tska samt olika tillbehör
  • hyra dina glasögon genom vĂ„rt abonnemang Synsam Lifestyle

Uppföljning det första Äret

Mycket kan hÀnda pÄ ett Är och hos Synsam finns vi som ett stöd för dig, Àven efter att vi undersökt dig och du fÄtt dina glasögon eller linser. Skulle de gÄ sönder inom de första 365 dagarna tÀcks du av vÄr kostnadsfria olycksgaranti, och vi reparerar eller byter ut dem Ät dig. Om du mÀrker att du fÄtt ytterligare försÀmrad syn inom det första Äret Àr du naturligtvis ocksÄ vÀlkommen tillbaka till oss för en ny synundersökning, utan nÄgon extra kostnad.

Varmt vÀlkommen att boka en tid hos Synsam Partille pÄ ParallellvÀgen 5 i Allum Köpcentrum!

Informationen uppdaterades 10:34 - 29 sep, 2022

Omdömen frÄn patienter