Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Om Distriktsläkarmottagningen Vårdcentralen Oxelösund, Oxelösund

Här finns läkare, distriktssjuksköterskor, diabetessjuksköterskor, arbetsterapeuter, sjukgymnaster, kuratorer, psykoterapeut, undersköterskor och läkarsekreterare att tillgå.Vi har en familjecentral för föräldrar och barn. Vår Rådgivningsbyrå hjälper dig med frågor om alkohol, tobak och andra droger. Behöver du rehabilitering efter ex. stroke, vid reumatism eller MS har vår rehabiliteringsavdelning gruppterapi att erbjuda. Det finns även individuell behandling. Vi har en provtagningscentral med service till sjukhusets olika kliniker.

Biblioteksgatan 2 - visa på karta
Husläkare / vårdcentral