Folktandvården Olofström

Om Folktandvården Olofström

Vi utför tandvård i alla åldersgrupper. Detta omfattar bland annat rådgivning, förebyggande vård, fyllningar och protetiska åtgärder. Hos oss arbetar tandläkare, tandsköterska och tandhygienist tillsammans i team och med tät kontakt med specialisttandläkare. På folktandvården i Olofström kan vi dessutom erbjuda tandskydd (till exempel för idrott), estetisk tandvård, tandblekning, tandsmycke och rökavvänjning. Allt detta i en handikapp anpassad miljö. Vi erbjuder även implantatbehandling och särskilt omhändertagande vid tandvårdsrädsla. Möjlighet finns för behandling under lustgas.

Hos oss får du vård av välutbildad tandvårdspersonal med bred kompetens och speciellt intresse för din tandhälsa. Vår verksamhet kännetecknas av kvalitet, service och ett omhändertagande styrt av dina behov. Vi på folktandvården ser fram emot ditt besök.

E-post: tandvarden.olofstrom@regionblekinge.se

Östra Storgatan 38 293 34 Olofström - visa på karta