Öppet, idag till 16:00

Tandläkare Katti Lagnöhed, Nyköping

Folkungavägen 7, Nyköping

Tandläkare Katti Lagnöhed, Nyköping

Hos oss på Tandhälsan Lagnöhed är hela familjen välkommen för tandvård! Mottagningen av har avtal med Region Sörmland och tar emot barn och unga vuxna som är folkbokförda i Sörmland. Tillsammans med dig planerar vi din tandvård efter dina behov, förutsättningar och önskemål och ser till att du får den tid som behövs för att du ska känna dig trygg genom alla moment hos oss. Du får alltid behandlingsalternativ samt kostnadsberäkningar med dig hem så att du i lugn och ro kan fundera på vad som blir bäst för dig innan någon behandling påbörjas. Välkommen till en lugn och trevlig klinik!

Informationen uppdaterades 09:09 - 18 feb, 2021

Måndag : 07:30 - 16:00