Tandläkare Carmen Lillo Lara AB

Om Tandläkare Carmen Lillo Lara AB

Ta kontakt med mottagningen för att lista ditt barn. Därefter kallas barnet regelbundet till tandvården.

När mottagningen är stängd kan du vid akut behov av vård vända dig till Vårdguiden 1177.

Jakobsbergsgatan 8,4tr,STOCKHOLM - visa på karta
Ej angivet
Tandläkare

Tandläkare Carmen Lillo Lara AB

17:39 - 19 mar, 2017 skrev:

väldigt bra mottagande, bästa vården någonsin. Om du vill få mycket bra vård med bra pris och mycket trevlig mottagande snabbt och vänligt, då är detta mottagandet för dig, lätt tillgängligt mitt i stan.