1/8
Öppet måndag från 10:00

Audika Sveavägen

Sveavägen 83, STOCKHOLM

Audika Sveavägen

Välkommen till Audikas hörselklinik på Sveavägen i Stockholm! Vad behöver du hjälp med?

Vi på Audika tycker att alla detaljer i livet är värda att höra

För oss finns det inga kompromisser – vi vill att du ska nå din fulla hörselpotential. Vi arbetar efter att varje person är unik och har enskilda behov. Våra legitimerade audionomer är experter på hörsel och hjälper dig att höra bättre.

Det här kan du få hjälp med hos Audika Sveavägen

Hos oss på Audika kan du få hjälp med att testa din hörsel, prova ut hörapparat, prova ut arbetshjälpmedel och/eller prova ut individanpassade hörselskydd. Vi säljer också hörselprodukter som passar olika behov. Du kan handla på någon av våra kliniker eller online hos vår hörselbutik.se.

Hos oss kan du göra hörseltest

Första steget mot en bättre hörsel är alltid ett hörseltest. Ett hörseltest kostar 100 kr (frikort gäller) och du behöver ingen remiss för att boka en tid hos Audika Sveavägen. Du kan läsa mer om hörseltest på vår hemsida.

Audika Sveavägen är auktoriserad av Region Stockholm

Vår hörselklinik på Sveavägen i Stockholm är auktoriserad av Region Stockholm inom primär hörselrehabilitering. Det betyder att Audika följer regionens regler, riktlinjer och eventuella subventioneringar av hörselhjälpmedel. Om du är 18 år eller äldre och har en lätt eller måttlig hörselnedsättning är du välkommen till oss. Vi hjälper dig med hela din hörselrehabilitering! Läs mer om oss på vår hemsida.

Aktuellt just nu

Följ Audika på sociala medier!
Facebook YouTube

Informationen uppdaterades 16:26 - 26 feb, 2021

Boka behandling

Hörseltest
hos Audika Sveavägen i Stockholm

Upplever du tecken på nedsatt hörsel, som till exempel att det är svårt att följa med i konversationer när många pratar samtidigt? Då kan vi...

Hörapparater
hos Audika Sveavägen i Stockholm

Vi på Audika Sveavägen erbjuder smarta hörapparater anpassade efter ditt liv, dina behov och din livssituation. Hos oss hittar du olika märk...

Batterier till hörapparater
hos Audika Sveavägen i Stockholm

Idag drivs alla hörapparater av batterier. Hos Audika Sveavägen kan du köpa batterier till de flesta hörapparater och du kan även köpa batte...

Hörseltest online
hos Audika Sveavägen i Stockholm

Vill du få en snabb indikation på hur du hör? Då kan du göra hörseltest online på Audikas hemsida, för att se om det är dags att boka tid ho...

Frågor och svar

Fråga ställd 11:55 - 10 okt, 2017

Hej, behöver lite service av hörapp som byte av slang, batteri. Har ni drop in ?

Audika Sveavägen svarar:

Hej Maud, Vi hjälper dig gärna med detta. Vissa kliniker behöver du boka in en servicetid på och andra har vi drop in där vi kan hjälpa dig direkt i receptionen. Ring oss gärna på 0200-111450 så kan vi berätta mer om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt beroende på vilken klinik du vill komma till. Vänligen, Audika

4.4 / 5

8 jul, 2020 Gustav H. skrev:

Mycket nöjd! Kan rekommendera!

15 maj, 2020 Kjell N. skrev:

Kvalitetskänsla känns halvdan med otydliga besked lite virrighet och är jag behövde få tag på tillbehör stängde kliniken redan kl 14.00

8 maj, 2019 Lasse L. skrev:

8 maj, 2019 Tore T. skrev:

Kan ej vara bättre!

11 dec, 2017 Olle skrev:

Lunchstängt 12.00-12.30
Avvikande öppettider kan förekomma, se exakt information om öppettider på Audikas hemsida.