4.86

Vårdcentralen Vikbolandet, Östra Husby

Bygdevägen 13, Östra Husby

Vårdcentralen Vikbolandet, Östra Husby

4.86
Vi erbjuder hälso- och sjukvård av högsta möjliga kvalitet till alla åldrar. Vi arbetar alltid med patienten i centrum och strävar efter att ge befolkningen en trygg och säker vård. Anmäl dig alltid i receptionen för besök, provtagning och intyg. Kom gärna 10 minuter före ditt besök då det ibland kan vara kö till receptionen. Rådgivning, bokning av tid eller telefontid samt receptförnyelse sker via sjuksköterska vardagar. Alla som ringer blir kontaktade samma dag. BVC-sköterska samt en distriktssköterska har mottagning på tisdagförmiddagar i Dagsberg IF:s klubblokal i Dagsberg. Endast tidsbokade besök.

Informationen uppdaterades 08:05 - 13 apr, 2021

4.86 / 5

17 okt, 2019 Elisabet W. skrev:

Jag har en jätte bra läkare som bryr sig och lyssnar. Min provtagnings sköterska är verkligen toppen 🤗

3 jun, 2018 Mia skrev:

Perfekt!

16 nov, 2017 Bo skrev:

Hela atmosfären på vårdcentralen andas lugn och ro. Ett bra tecken på att ni har lyckats är att mitt blodprov visade samma siffror hemma som hos er vilket inte brukar förekomma. Själva konsultationen gick i samma anda man var själv delaktig. Kom hem med en känsla av att verkligen blivit omhändertagen. Ett stort tack till Er alla för det ni förmedlar.

2 nov, 2017 Elisabeth skrev:

15 maj, 2017 Jan skrev:

Varför skriver ni inte in på hemsidan när ni har lunch?.Den som inte vet det får vända om i dörren.