Söderhamnsfjärdens hälsocentral

Om Söderhamnsfjärdens hälsocentral

Söderhamnsfjärdens hälsocentral ansvarar för basuppdraget inom Hälsoval Gävleborg och har finansiering av landstinget Gävleborg.

Lista dig hos Söderhamnsfjärdens hälsocentral

Norra Hamngatan 41,826 37 Söderhamn - visa på karta
Nej.
Barnavårdscentral / BVC, Distriktssköterskeverksamhet, Husläkare / vårdcentral

Söderhamnsfjärdens hälsocentral

09:48 - 27 dec, 2018

12:23 - 29 nov, 2018

09:12 - 07 jun, 2012 skrev:

-Anser att personligt svar när man ringer är något Ni skall prioritera än automatsvarsfunktion med olika alternativ, dessutom dröjer uppringning alldeles för länge, för det mesta uppemot ½ dagen.
-Nej, ringer man vill man också komma fram till en livs levande person direkt.
-Tack för ordet!