Öppet måndag från 08:00

Informationen uppdaterades 12:31 - 6 jul, 2019

Logga - Kry

5 / 5

27 okt, 2020 Birgitta A. skrev:

Lyhörd och professionell personal. Rekommenderas!

4 feb, 2016 Anita skrev:

En tandläkare jag inte byter ifrån. Alltid trevligt bemötande. Ni är toppen !

24 jul, 2013 Michael skrev:

Jag bor i Stockholm men åker hela vägen till Nynäsham för kunnigheten, bemötandet och vänligheten hos personalen här. Kan varmt rekommenderas.

31 jan, 2013 Christina skrev:

Jag tillhör dem som har tandläkarskräck , men Ali med sin empati och lätthet på handen och noga med bedövning både innan sprutan och under tiden, han frågar alltid om det gör ont om jag behöver mer. Allt detta har gjort att jag inte har lika svårt längre att gå dit. Även Mia tandhygenisten är otroligt lyhörd hos henne får man bedövning som hon droppar på tandköttet så att det inte gör ont då hon tar bort tandstenen.Hela stämningen där är lugn och trivsam man blir vänligt bemött då man kommer.

Måndag - Torsdag : 08:00 - 17:00