Folktandvården Kyrkogatan

Om Folktandvården Kyrkogatan

Vi erbjuder allmän- och akuttandvård till barn, ungdomar och vuxna samt specialisttandvård inom alla tandvårdens specialiteter. Vi erbjuder även Frisktandvård - tandvård till fast pris.

Folktandvårdens helgjour har telefontid lör-sön kl. 10.00 - 12.00.

Ring 0102 - 49 71 91 för besked. Jourkliniken är belägen på Centrum Oral Rehabilitering, Manhem, Falun. Vid akuta tand- och käkskador kvällar och helger då helgjour inte är tillgänglig, ring 1177 för vidare besked.

Vi har även en handledarklinik för nyutexaminerade tandläkare, belägen på Folktandvården Origo i Falun.

Kyrkogatan 27, Mora - visa på karta
  • Måndag - Fredag 06:00 - 16:00 TeleQtjänst

Folktandvården Kyrkogatan

20:58 - 15 dec, 2016 skrev:

Jag har fått den bästa tänkvärda hjälp på folktandvårdeni i Mora sedan den öppnades någon gång på sextiotalet. Kan verkligen rekommenderas.

18:41 - 20 sep, 2014 skrev:

Hej MARIA ! JAG BLEV Imponoverad av dig !
Du är bäst nu ! VILKET BRA JOBB NI GJORDE !
MVH TOMMY

05:11 - 12 sep, 2014 skrev:

Så bra

03:52 - 25 jul, 2013 skrev:

Jättebra och verkligen jättetrevlig personal!