Folktandvården Bergsjö

Jordgubbsvägen 4,829 50 Bergsjö

Folktandvården Bergsjö

Folktandvården står för hälsofrämjande tandvård till alla. Vi erbjuder allt från enkla undersökningar och förebyggande tandvård till avancerade behandlingar. Hos oss har du även möjlighet att teckna ett Frisktandvårdsavtal, tandvård till ett fast pris.

Vi har ett nära samarbete med Folktandvårdens specialister. På många av Folktandvårdens kliniker finns medarbetare som behandlar tandvårdsrädda och många av oss talar två eller flera språk. Här får du tandvård anpassad efter just dina behov.

Vid akuta besvär med tänderna eller om du råkar ut för en olycka ska du kontakta din närmaste klinik.

Tandläkare kan nås måndag–fredag 8.00–16.00 samt lördagar, söndagar och helgdagar 8.30–12.00. Har du råkat ut för en olycka eller har svår blödning när tandläkare inte kan nås kan du ringa 1177 och få råd av en sjuksköterska.

Informationen uppdaterades 17:28 - 13 feb, 2021

Måndag : 07:30 - 17:00