Capio Läkargruppen, Örebro

Om Capio Läkargruppen, Örebro

019-21 79 00

Välkommen till Capio Läkargruppen i Örebro – vi menar det verkligen!

Vi erbjuder specialistsjukvård med kvalitet, medkänsla och omtanke. Vi finns här för dig oavsett om du ska besöka någon av våra specialister eller genomgå en operation. Vi har en samlad bred kompetens med en mängd olika specialister i ett och samma hus. Det gör det enklare för dig som söker vård.

Våra specialiteter är: allmänmedicin, allmänkirurgi, gynekologi, handkirurgi, kardiologi, ortopedi, sömnapné, öron-näsa-hals, ögon, sjukgymnastik, företagshälsovård och resevaccination.

Vill du bli patient hos oss?

Läs om hur du söker till oss på vår webbplats.

019-21 79 00

Manillagatan 1, Örebro - visa på karta
  • Måndag - Torsdag 07:00 - 17:00 Helgfri vardag
  • Fredag 07:00 - 16:00 Helgfri vardag
Barnmorskemottagning, Företagshälsovård, Handkirurgi, Husläkare / vårdcentral, Kardiologi, Kirurgi, Postoperativ uppvakningsverksamhet, Sömnutredningsverksamhet, Vaccinationsverksamhet, Ögonsjukvård